banner
banner

Nadruk z tyłu czy z przodu – jak zaprojektować koszulkę promocyjną?

Nadruk z tyłu czy z przodu - jak zaprojektować koszulkę promocyjną?

Koszulki promocyjne to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Mogą być noszone przez pracowników firmy, przez osoby reprezentujące daną markę na targach, ale również z chęcią będą chodzić w nich wierni klienci firmy. Zaprojektowanie  koszulki promocyjnej jednak nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Nadruk bowiem może być duży lub mały, można umieścić go z tyłu lub przodu koszulki. Na jaką opcję najlepiej się zdecydować, aby koszulka była przykuwającą wzrok reklamą firmy?


Obsługa klienta


Jeśli koszulki reklamowe mają nosić osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem, bo cały czas stoją twarzą do niego – warto zadbać o to, by nadruk był z przodu, na lewej lub prawej piersi. Będzie on doskonale widoczny, gdy ekspedientka czy asystentka będzie pakować produkt, albo obsługiwać płatność. Również podczas targów i eventów warto wybrać ten rodzaj zdobienia koszulek. Reklama będzie bardziej efektywna, bo logo będzie podążać wszędzie tam, gdzie pracownicy noszący wspomniane koszulki. 


Praca w ruchu


Pracownicy wykonujący zajęcia wiążące się z aktywnością podobnie jak sportowcy amatorzy często mają nadruk z tyłu koszulki. Są oni w ciągłym ruchu, rzadko też się przez dłuższy czas zwróceni przodem do obserwatorów. W takich sytuacjach dobrze sprawdzą się koszulki z nadrukiem umieszczonym na plecach. Nadruk może być duży – wtedy będzie widoczny z daleka. Umiejscowiony powinien być na środkowej partii pleców – jeśli jest to długi napis – na przykład adres strony internetowej to dobrze jest go umieścić na wysokości łopatek.


Dwa najpopularniejsze umiejscowienia


Pamiętajmy, że projektując koszulkę promocyjną mamy do wyboru wiele różnych umiejscowień. Aby nadruk pełnił swoją rolę, musi być dobrze widoczny. Dwa najpopularniejsze umiejscowienia:

  • z przodu (dla hostess i pracowników rozmawiających z klientem)
  • z tyłu (dla osób, które są w ruchu – sportowców i monterów)

Warto wybrać dobrze umiejscowienie nadruku –  koszulkę reklamową można zamówić na stronie Good Gifts (https://goodgifts.eu/pl/6-koszulki). Wiele kolorów, rozmiarów i modeli koszulek dostępnych w sklepie internetowym sprawia, że można stworzyć projekt dla każdej branży. 

Nadruk z tyłu czy z przodu - jak zaprojektować koszulkę promocyjną

Article Categories:
Gadżety

Recent Posts

Related Posts


Popular Posts