banner
banner

Parasole reklamowe – czy można wykonać je w całości według swojego pomysłu?

Parasole reklamowe - czy można wykonać je w całości według swojego pomysłu?

Parasol reklamowy to przykład świetnego gadżetu promocyjnego. Choć wyjmujemy go tylko wtedy, gdy pada deszcz czy mżawka, to jest on bardzo praktyczny. Również istnieje małe ryzyko, że osoba, która otrzymała taki prezent od firmy, wyrzuci sprawny i w pełni działający parasol. Wiele firm oferujących gadżety reklamowe ma w swojej ofercie parasole – np. najtanszegadzety.eu ma ich bardzo dużo, bo znajdują się, aż na kilku podstronach – https://najtanszegadzety.eu/pl/c/PARASOLE-I-PELERYNY/57. Co, jednak gdy żaden przedstawiony na stronie produkt nie spełnia naszych oczekiwań? Czy można wykonać parasol w całości według naszego własnego pomysłu?

Kolor

Choć przewaga produktów na stronie to czarne automatyczne parasole, to wybór kolorowych również jest spory. Każdy wariant można jeszcze „rozklikać” i wybrać interesującą nas barwę produktu. Ciemnoniebieskie, czerwone, żółte, odblaskowe… wybór jest naprawdę ogromny i jest z czego wybierać. Mniejsze i większe modele składane są bardzo praktyczne i będą dobrze prezentować się z logo firmy na jednym z paneli.

Wielkość

Jednak osoby, które lubią bardzo małe parasole, też znajdą coś dla siebie. Dobrą opcją jest zamówienie kilku egzemplarzy składanych parasoli – typowo kobiecych. Panie często lubią nosić coś przeciwdeszczowego w torebce, a taki gadżet będzie idealnym rozwiązaniem. Cena również jest bardzo korzystna, dlatego warto rozważyć tę konkretną opcję. Przeciwieństwem wyżej wymienionego produktu może być ogromny parasol golfowy, który przyda się nie tylko podczas gry w sport dla milionerów. Z powodzeniem mogą się schować pod nim 2, albo nawet 3 osoby, dlatego przyda się w sytuacjach, gdy zaskoczy nas niespodziewany deszcz np. na imprezie plenerowej.

Nadruk

Najważniejszym elementem parasola reklamowego jest nadrukowane logo firmy, bez niego będzie on tylko zwyczajnym przedmiotem. Zdobienie wykonywane jest metodą, która utrwala je w taki sposób, że staje się trwałe i wodoodporne. Logo może być zarówno dyskretne, jak i wyraźne – wszystko zależy od efektu, jaki chcemy osiągnąć. Polecane jest wybranie złotego środka – czyli grafiki średniej wielkości, która będzie widoczna z kilku metrów. To sprawi, że parasol będzie nadawał się do używania w codziennych sytuacjach, ale wciąż będzie pełnił funkcję reklamy.

Parasole reklamowe - czy można wykonać je w całości według swojego pomysłu

Article Categories:
Gadżety

Recent Posts

Related Posts


Popular Posts